PODROČJA DELOVANJA

2gether d.o.o.

Nudimo vam celovite rešitve na področju skladnosti poslovanja, notranje revizije, preprečevanja pranja denarja in financiranja terorizma, skladnosti z mednarodnimi omejevalnimi ukrepi in preprečevanja prevar.

Z večletnimi izkušnjami in odličnim poznavanjem zakonodajnih zahtev poskrbimo za vzpostavitev učinkovitih politik in kontrol, ki zmanjšujejo finančno in regulatorno tveganje.

Naš cilj je, da vam pomagamo krepiti ugled zaupanja vrednega partnerja, ki sledi visokim etičnim standardom in skrbi za trajnostno rast.

Bližnjica do posameznega področja

Preprečevanje pranja denarja in financiranja terorizma

  • Vzpostavitev sistema preprečevanja pranja denarja in financiranja terorizma, vključno s pripravo internih politik, izjav, delovnih navodil, obrazcev,
  • Vzpostavitev učinkovitega in celovitega notranjega kontrolnega okolja,
  • Neodvisna presoja vzpostavljenih sistemov preprečevanja pranja denarja, vključno z analizo tveganj, KYC postopki, spremljavo poslovanja vaših strank, vodenja evidenc, pregled internih politik in delovnih navodil ter procesov,
  • Priprava izjave o sprejemljivosti tveganj,
  • Pomoč in / ali priprava letne analize tveganosti podjetja z vidika preprečevanja pranja denarja,
  • Priprava predlog letnih poročil o izpolnjevanju zahtev na podlagi Zakona o preprečevanju pranja denarja, ZPPDFT-2
  • Priprava predlog obrazcev za redno poročanje o učinkovitosti sistemov preprečevanja pranja denarja (KPI-ji in standardi),
  • Priprava funkcijskih specifikacij za nadgradnjo IT sistemov,
  • Pregled in testiranje IT sistemov za spremljavo poslovanja in priprava predlogov za izboljšanje učinkovitosti delovanja sistema,
  • Posnetek stanja IT ponudnikov, ki ponujajo celovito programsko rešitev za obvladovanje tveganj s področja preprečevanja pranja denarja in preprečevanja financiranja terorizma,
  • Priprava gradiv za izobraževanja in organiziranje le-teh za zaposlene,
  • Izvajanje mentorstva pooblaščene osebe za preprečevanje pranja denarja,
  • Izvajanje vseh navedenih funkcij kot vaš zunanji izvajalec.

Skladnost poslovanja

  • Neodvisna analiza izpolnjevanja zahtev skladnosti poslovanja, prilagojenih vašemu poslovnemu modelu,
  • Neodvisna presoja funkcije skladnosti poslovanja z ISO standardi,
  • Neodvisna presoja skladnosti politik za preprečevanje korupcije na podlagi ISO standardov,
  • Pomoč in svetovanje pri izpolnjevanju zahtev varstva osebnih podatkov (GDPR),
  • Pomoč pri izvajanju zahtev ameriške davčne zakonodaje (FATCA),
  • Priprava gradiv za izobraževanja in organiziranje le-teh za zaposlene,
  • Priprava gradiv za pridobivanje licenc, izdanih s strani regulatorjev (politik, delovnih navodil, kodeksa, usmeritev ….) in priprava strokovnih prezentacij za sestanke na uradnih srečanjih z regulatorji / investitorji / strankami / bankami,
  • Priprava Kodeksa poslovanja in ravnanja,
  • Vzpostavitev sistema sporočanja odstopanj in neželenih praks,
  • Ozaveščanje zaposlenih o vrednotah in načelih podjetja.

Preprečevanje in preiskovanje prevar (notranjih in zunanjih)

  • Vzpostavitev učinkovitega sistema preprečevanja prevar,
  • Definiranje indikatorjev prevar in zgodnjih znakov za prevare,
  • Ocena analize tveganosti in ranljivosti za nastanek prevare,
  • Neodvisna presoja vzpostavljenega sistema za učinkovito preprečevanje prevar,
  • Priprava gradiv za izobraževanja in organiziranje le-teh za zaposlene,
  • Organiziranje računalniške forenzike.

Notranja revizija

  • Priprava politik in metodologij za ovrednotenje ukrepov, predlaganih s strani notranje revizije,
  • Priprava plana revizij na podlagi ocene tveganj,
  • Izvajanje vseh navedenih nalog kot zunanji izvajalec.

Mednarodni omejevalni ukrepi

  • Vzpostavitev sistema zagotavljanja skladnosti z omejevalnimi ukrepi, vključno s pripravo internih politik in delovnih navodil,
  • Vzpostavitev učinkovitega in celovitega notranjega kontrolnega okolja,
  • Neodvisna presoja vzpostavljenih sistemov zagotavljanja skladnosti z mednarodnimi omejevalnimi ukrepi,
  • Pomoč in / ali priprava letne analize tveganosti podjetja z vidika omejevalnih ukrepov,
  • Priprava funkcijskih specifikacij za nadgradnjo IT sistemov,
  • Pregled in testiranje IT sistemov za preverjanje subjektov in plačil in priprava predlogov za izboljšanje učinkovitosti delovanja sistema,
  • Posnetek stanja IT ponudnikov, ki ponujajo celovito programsko rešitev za obvladovanje tveganj s področja omejevalnih ukrepov,
  • Priprava gradiv za izobraževanja in organiziranje le-teh za zaposlene.

Virtualne valute

  • Vzpostavitev politik za obravnavo strank, ki opravljajo storitve virtualnih valut,
  • Izdelava ocene tveganja zavezanca in priprava metodologije za izračun ocene tveganja strank,
  • Priprava seznama indikatorjev, povezanih z virtualnimi valutami,
  • Priprava scenarijev za izvajanje spremljave transakcij in prepoznavanje sumljivega poslovanja,
  • Izobraževanje zaposlenih vključno s predstavitvijo tipologij pranja denarja povezanih z virtualnimi valutami,
  • Izvedba neodvisnega pregleda (Quality Assurace / Notranja revizija) za področje poslovanja virtualnih valut

KAKO LAHKO POMAGAMO

2gether d.o.o.

Naša ekipa vam nudi strokovno podporo pri vzpostavitvi in ohranjanju sistemov, ki zagotavljajo skladnost vašega poslovanja z zakonodajnimi standardi.

S celovitim pristopom vam pomagamo oceniti obstoječe procese, opredeliti tveganja ter pripraviti politike, delovna navodila in načrte za izboljšave, ki prispevajo k dolgoročni stabilnosti in rasti vašega podjetja.

Na voljo smo vam kot zanesljiv partner, ki bo sodeloval pri vsaki fazi, od analize stanja do implementacije in nadzora nad izvedbo.

Pri vzpostavljanju sistemov pripravimo:

  • Gap analizo (posnetek stanja),
  • Pregled procesov,
  • Pripravo politik in delovnih navodil,
  • Celoviti pregled notranjega kontrolnega okolja (ICS) na podlagi COSO metodologije,
  • Revizijski program za kasnejše pregledovanje delovanja sistemov,
  • Analizo tveganja ter model za izračun tveganosti stranke,
  • Proces izvajanja poenostavljenega, običajnega in poglobljenega pregleda stranke,
  • Proces skrbne spremljave aktivnosti strank,
  • Sistem vodenja evidenc,
  • Gradiva za izobraževanje in izvedemo učinkovita izobraževanja.

Zagotavljamo vam sprotno obveščanje o potrebnih aktivnostih za vzdrževanje doseženih standardov in skladnost z zakonodajnimi zahtevami ter vas obveščamo o novih trendih.

V okviru neodvisne presoje pripravimo:

  • Gap analizo (posnetek stanja),
  • 3 nivoje rešitev z okvirno oceno dodatnih investicij, potrebnih za implementacijo. Vsak posamezen predlog (ukrep) je ovrednoten po prioriteti, sorazmerni s tveganjem, ki ga predstavlja ugotovljeno odstopanje, ter sredstvih, potrebnih za uspešno implementacijo priporočil,
  • Akcijski načrt na podlagi vaših zmogljivosti, skupaj s potrebnimi viri in časovnico.

V kolikor nimate lastnih virov za izvajanje aktivnosti, navedenih pod “področja delovanja”, smo lahko vaš partner pri:

  • Zagotavljanju delne ali celovite podpore pri implementaciji priporočil,
  • Spremljanju izvajanja aktivnosti v skladu z akcijskim načrtom,
  • Odpravljanju ugotovljenih pomanjkljivosti s strani regulatorja,
  • Izvajanju storitev za vas (outsourcing partner).
Strokovne storitve za zagotavljanje skladnosti poslovanja.
Company

2gether d.o.o.
Kotnikova ulica 5
Ljubljana, 1000 Ljubljana

Kontakt
© 2024. All rights reserved.