Virtualne valute
Virtualne valute
- Vzpostavitev politik za obravnavo strank, ki opravljajo storitve virtualnih valut,
- Izdelava ocene tveganja zavezanca in priprava metodologije za izračun ocene tveganja strank,
- Priprava seznama indikatorjev, povezanih z virtualnimi valutami,
- Priprava scenarijev za izvajanje spremljave transakcij in prepoznavanje sumljivega poslovanja,
- Izobraževanje zaposlenih vključno s predstavitvijo tipologij pranja denarja povezanih z virtualnimi valutami,
- Izvedba neodvisnega pregleda (Quality Assurace / Notranja revizija) za področje poslovanja virtualnih valut
Preprečevanje pranja denarja in financiranja terorizma
- Vzpostavljanje sistema preprečevanja pranja denarja in financiranja terorizma, vključno s pripravo internih politik, izjav, delovnih navodil, obrazcev, usmeritev,
- Vzpostavitev učinkovitega in celovitega notranjega kontrolnega okolja,
- Neodvisna presoja vzpostavljenih sistemov preprečevanja pranja denarja, vključno z analizo tveganj, KYC postopki, spremljavo poslovanja vaših strank, vodenja evidenc, pregled internih politik in delovnih navodil,
- Priprava izjave o nivoju sprejemljivosti tveganj,
- Pomoč in / ali priprava letne analize tveganosti podjetja z vidika preprečevanja pranja denarja,
- Priprava predlog letnih poročil o izpolnjevanju zahtev na podlagi Zakona o preprečevanju pranja denarja, ZPPDFT-1
- Priprava predlogov obrazcev za redno poročanje o učinkovitosti sistemov preprečevanja pranja denarja (KPI-ji in standardi),
- Priprava funkcijskih specifikacij za nadgradnjo IT sistemov,
- Posnetek stanja IT ponudnikov, ki ponujajo celovito programsko rešitev za obvladovanje tveganj s področja preprečevanja pranja denarja in preprečevanja financiranja terorizma,
- Priprava gradiv za izobraževanja in organiziranje le-teh za zaposlene,
- Izvajanje vseh navedenih funkcij kot vaš zunanji izvajalec.
Preprečevanje pranja denarja in financiranja terorizma
Skladnost poslovanja
Skladnost poslovanja
- Neodvisna analiza izpolnjevanja zahtev skladnosti poslovanja, prilagojenih vašemu poslovnemu modelu,
- Neodvisna presoja funkcije skladnosti poslovanja z ISO standardi,
- Neodvisna presoja skladnosti politik za preprečevanje korupcije na podlagi ISO standardov,
- Pomoč in svetovanje pri izpolnjevanju zahtev varstva osebnih podatkov (GDPR),
- Pomoč pri izvajanju zahtev ameriške davčne zakonodaje (FATCA),
- Priprava gradiv za izobraževanja in organiziranje le-teh za zaposlene,
- Priprava gradiv za pridobivanje licenc, izdanih s strani regulatorjev (politik, delovnih navodil, kodeksa, usmeritev ….) in priprava strokovnih prezentacij za sestanke na uradnih srečanjih z regulatorji / investitorji / strankami / bankami.
Preprečevanje in preiskovanje prevar (notranjih in zunanjih)
- Vzpostavljanje učinkovitega sistema preprečevanja prevar,
- Definiranje indikatorjev prevar in zgodnjih znakov za prevare,
- Ocena analize tveganosti in ranljivosti za nastanek prevare,
- Neodvisna presoja vzpostavljenega sistema za učinkovito preprečevanje prevar,
- Priprava gradiv za izobraževanja in organiziranje le-teh za zaposlene,
- Organiziranje računalniške forenzike.
Preprečevanje in preiskovanje prevar (notranjih in zunanjih)
Notranja revizija
Notranja revizija
- Priprava politik in metodologij za ovrednotenje ukrepov, predlaganih s strani notranje revizije,
- Priprava plana revizij na podlagi ocene tveganj,
- Izvajanje vseh navedenih nalog kot zunanji izvajalec.
Etično poslovanje
- Priprava Kodeksa poslovanja in ravnanja,
- Vzpostavitev sistema sporočanja odstopanj in neželenih praks,
- Ozaveščanje zaposlenih o vrednotah in načelih podjetja.
Etično poslovanje
Kako vam lahko pomagamo
Kako vam lahko pomagamo
Pri vzpostavljanju sistemov pripravimo:
- Gap analizo (posnetek stanja),
- Pregled procesov,
- Pripravo politik in delovnih navodil,
- Celoviti pregled notranjega kontrolnega okolja (ICS) na podlagi COSO metodologije,
- Revizijski program za kasnejše pregledovanje delovanja sistemov,
- Analizo tveganja ter model za izračun tveganosti stranke,
- Proces izvajanja poenostavljenega, običajnega in poglobljenega pregleda stranke,
- Proces skrbne spremljave aktivnosti strank,
- Sistem vodenja evidenc,
- Gradiva za izobraževanje in izvedemo učinkovita izobraževanja.
Zagotavljamo vam sprotno obveščanje o potrebnih aktivnostih za vzdrževanje doseženih standardov in skladnost z zakonodajnimi zahtevami ter vas obveščamo o novih trendih.
V okviru neodvisne presoje pripravimo:
- Gap analizo (posnetek stanja),
- 3 nivoje rešitev z okvirno oceno dodatnih investicij, potrebnih za implementacijo. Vsak posamezen predlog (ukrep) je ovrednoten po prioriteti, sorazmerni s tveganjem, ki ga predstavlja ugotovljeno odstopanje, ter sredstvih, potrebnih za uspešno implementacijo priporočil,
- Akcijski načrt na podlagi vaših zmogljivosti, skupaj s potrebnimi viri in časovnico.
V kolikor nimate lastnih virov za izvajanje aktivnosti, navedenih pod “področja delovanja”, smo lahko vaš partner pri:
- Zagotavljanju delne ali celovite podpore pri implementaciji priporočil,
- Spremljanju izvajanja aktivnosti v skladu z akcijskim načrtom,
- Odpravljanju ugotovljenih pomanjkljivosti s strani regulatorja,
- Izvajanju storitev za vas (outsourcing partner).